V.1. Rejestracja i potwierdzenie rejestracji na wybraną usługę
1. Usługi w HKF Centrum świadczone są na zlecenie klienta (w przypadku osób pełnoletnich) lub przedstawiciela prawnego klienta (dziecka) (w przypadku osób niepełnoletnich), za uprzednią rejestracją na wybrane usługi.
2. Klient może zarejestrować się(zarezerwować)na wybraną usługę w następujący sposób:
1) osobiście w HKF Centrum,
albo
2) telefonicznie pod numerem telefonu +48 574 009 218
w godzinach otwarcia HKF Centrum, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy; rejestratorka/rejestrator pobiera od Klienta dane właściwe dla rejestracji na daną usługę, a Klient – wedle swojego wyboru – może dokonać płatności online (po otrzymaniu informacji potwierdzającej dokonanie rezerwacji, o której mowa w pkt 3 poniżej) albo osobiście w HKF Centrum w dniu spotkania w wybrany przez siebie sposób tj. gotówką albo za pomocą karty płatniczej.
albo
3) online (elektronicznie) (jak opisano poniżej):
a) Klient może zarejestrować się na wybraną usługę poprzez system rezerwacji online Bookero, dostępny pod adresem: https://hkfcentrum.pl/rezerwacja/, https://hkf_centrum_wspierania_rozwoju_dziecka.bookero.pl/.
b) W przypadku chęci dokowania rejestracji online wymagany jest komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu, z zainstalowaną przeglądarką stron internetowych oraz dostępem do skrzynki e-mail.
c) HKF Centrum nie prowadzi rejestracji drogą e-mailową.
d) Proces zakupu usługi z wykorzystaniem Systemu bookero składa się z etapów: wybór usługi; podanie danych osoby kupującej usługę (imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu, imię i nazwisko osoby, dla której usługa będzie świadczona, jej data urodzenia) i – w przypadku chęci dokonania płatności przy rejestracji online – dokonanie płatności za usługę w przypadku płatności drogą elektroniczną w momencie dokonywania rejestracji; zakończenie procesu rejestracji.
e) Brak podania przez Klienta danych osobowych, o których mowa w punkcie poprzedzającym może uniemożliwić skuteczną rejestrację na wizytę (spotkanie) w HKF Centrum.
f) Płatności za wybrane usługi przy rejestracji online Klient może dokonać albo za pomocą przelewu elektronicznego poprzez system płatności dotpay/przelewy24 (lista banków za pomocą, których można dokonać płatności będzie przedstawiona podczas składania zamówienia) albo osobiście w HKF Centrum w dniu spotkania w wybrany przez siebie sposób tj. gotówką albo za pomocą karty płatniczej.
g) Wszelkie koszty związane z dokonywaniem płatności drogą elektroniczną za usługę zakupioną za pośrednictwem systemu w trybie przewidzianym w niniejszym Regulaminie, w tym opłatę transakcyjną, ponosi Usługodawca.
h) Usługodawca zastrzega, że niektóre sposoby płatności mogą być niedostępne w przypadku niektórych usług. Ograniczenie to może wynikać z czasu, jaki pozostał do terminu świadczenia usług lub innych czynników niezależnych od Usługodawcy.
i) Użytkownik powinien zakończyć proces rejestracji w oznaczonym czasie (1 godzina od momentu rozpoczęcia rejestracji).
j) Użytkownik lub Klient powinien sygnalizować Usługodawcy wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Systemu. Usługodawca nie odpowiada za czasową niedostępność Systemu, która wynika z przyczyn technicznych lub z okoliczności, na które Usługodawca nie ma wpływu i które znajdowały się poza kontrolą Usługodawcy.
3. Niezależnie od sposobu dokonania rejestracji – osobiście, telefonicznie albo za pośrednictwem systemu rezerwacji online – każdy Klient otrzymuje niezwłocznie po dokonaniu rejestracji na wskazany przez siebie adres email potwierdzenie rejestracji na wybraną usługę z podaną datą umówionego spotkania w HKF Centrum.
4. W dziennym grafiku spotkań w HKF Centrum, Klient może zarezerwować jeden termin na tą samą usługę.
5. Rezerwacja elektroniczna dokonywana jest w czasie rzeczywistym, w systemie obsługiwanym równolegle przez personel HKF Centrum. W trakcie dokonywanej rezerwacji wybrany termin może zostać zajęty przez innego użytkownika systemu. Prawidłowo przeprowadzona rezerwacja, dokonywana za pośrednictwem Bookero, zakończona jest komunikatem potwierdzającym zapis oraz podsumowaniem rezerwacji przesyłanym na adres e-mail podany przez Klienta przy rejestracji spotkania.
6. Niestawienie się na spotkanie albo nieodwołanie spotkania lub odwołanie z naruszeniem terminu, określonego w pkt VI ppkt 3 niniejszego Regulaminu, będzie skutkować telefonicznym ostrzeżeniem Klienta o możliwości ograniczenia dostępu do narzędzi rezerwacji terminów usług. Kolejne (drugie) nieodwołanie terminu w okresie 30 dni lub odwołanie z naruszeniem terminu określonego w pkt VI ppkt 3 niniejszego Regulaminu, może skutkować zablokowaniem Klientowi dostępu do systemu rejestracji online i rejestracji telefonicznej na okres 3 miesięcy.
7. Rejestracja (rezerwacja) na wybraną usługę nie stanowi zawarcia umowy o świadczenie usług w Centrum, a jedynie rezerwację terminu świadczenia wybranej przez Klienta usługi.
8. Do zawarcia umowy na świadczenie usług w HKF Centrum dochodzi z chwilą wypełnienia Karty Klienta w HKF Centrum (nie ma możliwości wypełnienia Karty Klienta online) wraz ze złożeniem oświadczeń o braku przeciwwskazań do realizacji wybranej usługi oraz akceptacji niniejszego Regulaminu, Regulaminu Świadczenia Wybranych Usług i/lub Regulaminu Pakiety HKF Centrum (jeśli dotyczy) albo potwierdzenia przed kolejnym spotkaniem w HKF Centrum aktualności informacji i oświadczeń zawartych w Karcie Klienta, co jest niezbędne dla należytego i bezpiecznego świadczenia usług wybranych i zarezerwowanych przez Klienta. W przypadku niektórych usług, warunkiem zawarcia umowy o ich świadczenie, będzie przedłożenie przez Klienta dodatkowych dokumentów np. diagnozy, o czym Klient zostanie odpowiednio wcześniej poinformowany, obok wypełnienia Karty Klienta i złożenia zawartych w niej oświadczeń albo potwierdzenia aktualności oświadczeń zawartych w Karcie Klienta.