24 godziny przed planowanym webinarem, dostaniesz od nas link do spotkania online na platformie Zoom wraz z instrukcją dołączenia do spotkania. Warto sprawdzić wszystkie foldery w skrzynce odbiorczej zwłaszcza spam. W razie braku wiadomości z naszej strony prosimy o kontakt: edu@hkfcentrum.pl
Dla wszystkich uczestników webianaru lub cyklu dwóch spotkań, będzie możliwość odtworzenia i powrotu do nagrania. Link do nagrania prześlemy każdorazowo droga mailową, do 10 dni od zakończenia webinaru.
Za udział w każdym webianarze przewidujemy wystawienie certyfikatu i przesłanie go droga mailową do 10 dni od daty webinaru.
Oczywiście – wystawiamy fakturę na prośbę klienta. Chęć uzyskania faktury za zakupiony webinar/ y, zgłoś podczas dokonywania płatności w okienku zamówienia: https://hkf_edu.bookero.pl/
Aby uzyskać Fakturę, jesteś zobowiązany/a do podania Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP). Faktura zostanie wystawiona do 10 dni od dokonania płatności.